[ Викачати з сервера (38.0 Kb) · Скачати дистанційно () ] | 09.01.2014, 00:52 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Тема заняття: Розвиток творчиз здыбностей під час виконання
різних видів логічних задач.
Мета заняття: Вчити
розв'язувати логічні задачі з елементами
творчого пошуку, сприяти розвитку математичної
індукції, активізувати уміння використовувати
свої знання на практиці.
Хід
заняття I.організаційний
момент II. Логічна розминка. Троє учнів грали в шахи. Кожен зіграв з кожним
по дві партії. Скільки зіграно
партій.
( 3 партії)
Ускладнимо
задачу. До них приєдналась дівчинка. Скільки партій зіграно.
(6 партій)
III. Розв’язання задач з використанням
схем. У трьох
хлопчиків 120 марок. У Юрка на 10 марок менше, ніж у Семена, а у Миколи на 10
більше, ніж у Семена. Скільки марок у кожного хлопчика. Пояснення: Юра _______
10*3 = 30м Семен _______10 120 – 30 =
90м Микола_______10 10 90/3=30м –у Юри
30+10=40м –у
Семена
30+20=50м. –у Миколи Розв’язування
подібної задачі у групах.
У трьох бідонах
60л молока. В першому на 10л менше, ніж у другому, а в третьому на 10л більше,
ніж у другому. Скільки літрів молока у кожному бідоні. I_______ II_______10 III_______10 10 IV. Задачі на
використання ілюстрації. 1. Посадили 5 кущів смородини. Відстань між
сусідніми кущами 2м. Яка відстань між крайніми кущами. Пояснення.2*4=8м І І
І І І 2м Розв’яжи подібну
задачу: Посадили 7 дерев
в ряд. Відстань між сусідніми деревами 3м. яка відстань між крайніми деревами.
2. Як розставити
4 стільці в прямокутній кімнаті, щоб біль кожної стіни стояло по 2 стільці.
3. Як розмістити
6 стільців, щоб біля кожної стіни було по 2 стільці.
V. Задачі на
переливання. 1. Маючи посуд по 3л і 5л набрати 4л води. Пояснення:
3+3=6л 6-5=1л 1+3=4л
2. Маючи посуд
по 8л і 5л налити 7л води.
VI. Логічна розминка. 1.Чи може людина
прожити мільйон днів. Довести свою думку. Відповідь: ні
365 *100 = 36500 днів це 100 років. А мільйон це майже 300 років.
2. Встановити
закономірність. 45, 49, 46, 50,
47……..51, 48, 52, 49, 53,
VII. Підсумок заняття. Складіть слово з
букв, що є на фішках, які ви отримали за роботу на уроці. «Кмітливість» Який тип задач
для вас був найцікавішим, найважчим. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1213 | Завантажень: 258 | |
Всього коментарів: 0 | |