[ Викачати з сервера (44.5 Kb) · Скачати дистанційно () ] | 09.01.2014, 00:39 |
Тема. Цікаві випробування. Робота із програмами
на розвиток логічного мислення та
відпрацювання навичок роботи з мишею і в
середовищі клавіатурного тренажера. Мета. Удосконалювати
вміння працювати мишею , формувати
навички роботи з клавіатурою ,розвивати увагу, спостережливість,логічне
мислення,виховувати культуру роботи з комп’ютером та в колективі. Обладнання:
символи груп, картки з малюнками клавіш, картки із назвами комп’ютерних
пристроїв. Тип уроку:
закріплення знань. План уроку. 1.Повідомлення завдань уроку. 2. Повторення і закріплення вивченого. 1).Фронтальне
опитування: «Що ми знаємо про робочий стіл?». Метод «Мікрофон» 2).Пересування
предметів на робочому столі. 1-ша
група програма «Зоопарк» 2-га
група і 3-тя група гра «Брейн-ринг».
Метод «Мікрофон». 3).
Подвійне клацання. 2-га
група програма «Ялинка». 1-ша
група і 3-тя група –робота з картками. 4).Робота
з програмою «Блокнот». Виправлення
помилок. 3-тя
група програма « Встав літеру» 1-ша
і 2-га групи – робота з підручником. 5).Робота
в зошитах 3. Підсумок уроку.
Хід уроку. 1.
Повідомлення завдань уроку. -
Сьогодні, діти ,у нас буде незвичайний урок. Який саме я розповім трохи
пізніше, а для початку скажіть ,будь ласка, з яких пристроїв складається
комп’ютер? -
А який пристрій нам найбільше допомагає , нас навчає? -
Вчора я отримала листа від Данилка,виявляється з нашим Комп`юшком трапилася
велика пригода,його схопив страшний комп’ютерний «Вірус» і зачаклував.
Він просить допомоги у Данилка , а Данилко у нас. -
Давайте зачитаємо це у підручнику на ст. 37.і послухайте листа від Данилка (зачитується лист) -
То чи допоможемо ми Данилку і Комп`юшку?Діти, наш клас поділено на три групи ,кожна група
має символічний знак і відрізняється кольором, це для того , щоб швидше
виконати всі завдання і знайти чарівне слово , яке допоможе нам врятувати Комп -юшка.
Перша група має шарик червоного кольору, друга- синього, а третя –зеленого.
2.
Повторення і закріплення вивченого. -А
що таке вірус? Вірус це… 1). Міркуємо разом
з Данилком , зачитаємо його міркування у підручнику ст.37 -
Давайте повтормо все, що ми знаємо про робочий стіл.Я буду задавати по
одному питанню для кожної групи. 2). Фронтальне опитування -
Що таке робочий стіл? -
Які ви знаєте програми і як вони позначаються на робочому столі? -
Як відкрити програму? -
Як закрити програму? -
Як розгорнути програму па цілий екран? -
А як згорнути програму? -
У вас на партах лежать картки з малюнками кнопок, які розміщені на комп’ютері у верхньому правому
куті.
Покажіть ту кнопку за допомогою якої ви закриєте існуючу
програму і ту кнопку за допомогою якої ви згорнете програму. Отже на яку кнопку
треба натиснути Данилку? (кнопку з вузьким віконечком) Фізкультхвилинка
( Ялинка) 3.)Пересування предметів по екрану -Перегортаємо
сторіночку підручника і дивимось і читаємо далі. -
Що треба зробити, щоб замки стали у порядку зростання? -А як пересовати замки по
екрану? (затиснути курсор невідпускаючи сунути по екрану) -
Для того, щоб переконати віруса ,що ми дійсно вміємо виконувати таку операцію 1-ша група виконує програму
«Зоопарк». -А
решта пограємо у гру «Брейн-ринг» -Я
задаю питання,а ви обговорюєте його ,піднімаєте прапорець і лише тоді
відповідаєте. Виграє та група ,яка дасть більше правильних відповідей. -Яку
кнопку треба натиснути ,щоб увімкнути комп’ютер? -Як
називають екран монітора? -Скільки
мов є на комп’ютері? -Як
переставити мову? -Що
означає клавіша «забій»? -«сшіфт»? -«пробіл»? -Як
вставити пропущену букву? Витерти букву? -Як
встановити відстань між словами? -Молодці,
з цим завданням ми справилися. Поспішаймо до Данилка. 3)-Зачитайте,
що зробив Данилко? -Яке
слово можна скласти із цих літер?, Фізкультхвилинка 4.)Подвійне клацання -А
чи вміємо ми виконувати подвійне клацання? Це завдання буде виконувати 2-га
група. Програма «Ялинка» -А
ми тим часом розшифруємо слова на карточках. Працюємо в парах. Кожна пара тягне для себе карточку і вставляє пропущені
букви. 1-ша
група - м-н-т-р, пр.-нт-р,
к-л-нк-. 3-тя
група- м-ш-,
кл-в—т-р-, м-кр-ф-н, -Візьміться
за руки та група ,в яких пристрої введення інформації. -А
тепер та група,в яких пристрої виведення інформації.
Молодці ,поспішаймо до Данилка. -Зачитаймо,
що далі зробив Данилко. 5).Виправлення помилок. -Яку
кнопку ви запропонуєте натиснути?(2) -Яке
завдання отримав Данилко -Хто
може розповісти нам як виправити помилки? (метод «мікрофон» -А
щоб довести це, що ми вміємо виправляти помилки 3-тя група виконає програму
«Встав літеру»,а 1-ша і 2-га групи
допомагають Данилкові відкрити третій замок. Зачитаймо, яке завдання отримав Данилко. -Хто допоможе Данилкові вставити потрібні
символи? (метод «мікрофон»). 5) -Молодці, а щоб виконати наступне завдання нам необхідно попрацювати у
зошитах на ст.23.(колективне виконання 1-го завдання). 6).А зараз самостійно
прочитайте міркування Данилка і попробуйте самі здогадатися яке слово врятує нашого Комп`юшка. _Так звичайно це ПРИНТЕР! 3.
Підсумок уроку. -Чи
сподобався вам урок ? -Чи
подобається вам такий предмет як інформатика і чим саме?
| |
| |
Переглядів: 1486 | Завантажень: 262 | |
Всього коментарів: 0 | |