Тема. Цікаві випробування. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею і в середовищі клав
[ Викачати з сервера (44.5 Kb) · Скачати дистанційно () ]09.01.2014, 00:39

Тема. Цікаві випробування. Робота із програмами на розвиток  логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею і  в середовищі клавіатурного тренажера.

Мета. Удосконалювати вміння працювати  мишею , формувати навички роботи з клавіатурою ,розвивати увагу, спостережливість,логічне мислення,виховувати культуру роботи з комп’ютером та в колективі.

Обладнання: символи груп, картки з малюнками клавіш, картки із назвами комп’ютерних пристроїв.

Тип уроку: закріплення знань.

План уроку.

1.Повідомлення завдань уроку.

2. Повторення і закріплення вивченого.

1).Фронтальне опитування: «Що ми знаємо про робочий стіл?». Метод «Мікрофон»

2).Пересування предметів на робочому столі.

1-ша група програма «Зоопарк»

2-га група і 3-тя група гра «Брейн-ринг».  Метод «Мікрофон».

3). Подвійне клацання.

2-га група програма «Ялинка».

1-ша група і 3-тя група –робота з картками.

4).Робота з програмою «Блокнот».  Виправлення помилок.

3-тя група програма « Встав літеру»

1-ша і 2-га групи – робота з підручником.

5).Робота в зошитах

3. Підсумок уроку.

 

 

 

Хід уроку.

1.     Повідомлення завдань уроку.

-         Сьогодні, діти ,у нас буде незвичайний урок. Який саме я розповім трохи пізніше, а для початку скажіть ,будь ласка, з яких пристроїв складається комп’ютер?

-         А який пристрій нам найбільше допомагає , нас навчає?

-         Вчора я отримала листа від Данилка,виявляється з

 нашим Комп`юшком  трапилася велика пригода,його схопив страшний комп’ютерний «Вірус» і зачаклував. Він просить допомоги у Данилка , а Данилко у нас.

-         Давайте зачитаємо це у підручнику на ст. 37.і послухайте листа від

Данилка (зачитується лист)

-         То чи допоможемо  ми Данилку і Комп`юшку?Діти, наш клас поділено на три групи ,кожна група має символічний знак і відрізняється кольором, це для того , щоб швидше виконати всі завдання і знайти чарівне слово , яке допоможе нам врятувати Комп -юшка. Перша група має шарик червоного кольору, друга- синього, а третя –зеленого.

 

2.     Повторення і закріплення вивченого.

        -А що таке вірус?

Вірус це…

1).  Міркуємо разом з Данилком ,  зачитаємо його міркування у підручнику ст.37

-         Давайте повтормо все, що ми знаємо про робочий стіл.Я буду задавати по одному питанню для кожної групи.

2). Фронтальне опитування

-         Що таке робочий стіл?

-         Які ви знаєте програми і як вони позначаються на робочому столі?

-         Як відкрити програму?

-         Як закрити програму?

-         Як розгорнути програму па цілий екран?

-         А як згорнути програму?

-         У вас на партах лежать картки з малюнками кнопок, які  розміщені на комп’ютері у верхньому правому куті. Покажіть ту кнопку за допомогою якої ви закриєте існуючу програму і ту кнопку за допомогою якої ви згорнете програму. Отже на яку кнопку треба натиснути Данилку?

(кнопку з вузьким віконечком)

Фізкультхвилинка ( Ялинка)

3.)Пересування предметів по екрану

-Перегортаємо сторіночку підручника і дивимось і читаємо далі.

- Що треба зробити, щоб замки стали у порядку зростання?                      -А як пересовати замки по екрану? (затиснути курсор невідпускаючи сунути по екрану)

- Для того, щоб переконати віруса ,що ми дійсно вміємо виконувати  таку операцію 1-ша група виконує програму «Зоопарк».

-А решта пограємо у гру «Брейн-ринг»

-Я задаю питання,а ви обговорюєте його ,піднімаєте прапорець і лише тоді відповідаєте. Виграє та група ,яка дасть більше правильних відповідей.

-Яку кнопку треба натиснути ,щоб увімкнути комп’ютер?

-Як називають екран монітора?

-Скільки мов є на комп’ютері?

-Як переставити мову?

-Що означає клавіша «забій»?

-«сшіфт»?

-«пробіл»?

-Як вставити пропущену букву? Витерти букву?

-Як встановити відстань між словами?

-Молодці, з цим завданням ми справилися. Поспішаймо до Данилка.

3)-Зачитайте, що зробив Данилко?

-Яке слово можна скласти із цих літер?,

Фізкультхвилинка

4.)Подвійне клацання

-А чи вміємо ми виконувати подвійне клацання? Це завдання буде виконувати 2-га група. Програма «Ялинка»

-А ми тим часом розшифруємо слова на карточках. Працюємо в парах. Кожна пара тягне для себе карточку і вставляє пропущені букви.

1-ша група -   м-н-т-р,    пр.-нт-р,     к-л-нк-.

3-тя група-        м-ш-,       кл-в—т-р-,      м-кр-ф-н,

-Візьміться за руки та група ,в яких пристрої введення інформації.

-А тепер та група,в яких пристрої виведення інформації. Молодці ,поспішаймо до Данилка.

-Зачитаймо, що далі зробив Данилко.

5).Виправлення помилок.

-Яку кнопку ви запропонуєте натиснути?(2)

-Яке завдання отримав Данилко

-Хто може розповісти нам як виправити помилки? (метод «мікрофон»

-А щоб довести це, що ми вміємо виправляти помилки 3-тя група виконає програму «Встав літеру»,а 1-ша  і 2-га групи допомагають Данилкові відкрити третій замок. Зачитаймо, яке завдання отримав Данилко.

      -Хто допоможе Данилкові вставити потрібні символи? (метод «мікрофон»).

   5) -Молодці, а щоб виконати  наступне завдання нам необхідно попрацювати у зошитах на ст.23.(колективне виконання 1-го завдання).

6).А зараз самостійно прочитайте міркування Данилка і попробуйте самі здогадатися  яке слово врятує нашого Комп`юшка.

_Так звичайно це ПРИНТЕР!

3.     Підсумок  уроку.

-Чи сподобався вам урок ?

-Чи подобається вам такий предмет як інформатика і чим саме?

 

Категорія: Мої файли | Додав: Адмін | Теги: сходинки до інформатики, конспект уроку, Кривко О. М
Переглядів: 1486 | Завантажень: 262 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]