РОЗРОБКА УРОКУ-КВЕСТУ «Дикі та свійські тварини»
[ Викачати з сервера (1.98 Mb) ]29.04.2021, 14:56

 

 

 

 

РОЗРОБКА УРОКУ-КВЕСТУ

для учнів 1 класу Нової української школи

з теми  «Дикі та свійські тварини»

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

Сваринівської гімназії

Кривко Ольга Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

2021

 

Тиждень «Професії»

(Я досліджую світ)

Тема. Дикі та свійські тварини.

Очікувані результати: розрізняють дикі та свійські тварини, знають особливості проживання тварин та догляд за ними, знайомляться з професіями,які повязані з доглядом за тваринами, як дикими так і свійськими.

Обладнання: картки із зображенням тварин, лист-путівник, картки із завданнями

Тип уроку: квест

Хід уроку

І. Привітання

Добрий день! Добрий день!

Я вітаю Вас в цей день.

Добрий день! Добрий день!

Хай щасливим буде день.

ІІ. Вступне слово вчителя.

  • Ви вже багато знаєте про тварин, тому дозвольте вас запитати?
  • Де беруть їжу тваринки, що живуть у лісі, удома?
  • Де сплять тваринки, що живуть у лісі, удома?
  • Як називають тваринки, які живуть у лісі …, а ті, що живуть удома  …. ?
  • Хто доглядає за тваринками?    

ІІІ. Повідомлення завдань уроку.

  • Сьогодні наш урок буде незвичайний. Ви багато знаєте тваринок, а сьогодні ми дізнаємося про професії людей, які доглядають їх. Прошу вас взяти карточки із зображенням тваринки (додаток 1). В одну групу станьте ті, у кого тваринки, що живуть  удома, а в другу ті учні, у кого тваринки,що живуть у лісі. У нас утворилося дві команди (можна придумати назви і девіз)

  Інструктаж уроку-квесту. Кожна команда отримає «лист – путівник», в якому є підказка до якої тварини вам треба іти по завдання. Взявши завдання ви повинні його виконати, а відповідь записати у путівник. Для кращої роботи в команді можна розподілити ролі: «бігуни»,  «читай лики», «мудреці», «писарі». Команда читає в путівнику куди відправити бігунів. «Бігуни» забирають завдання і віддають «читайликам», а ті читають для всієї команди, «мудреці» дають відповіді, «писарі» ці відповіді записують у «лист-путівник». І так кожне завдання. Вкінці кожна команда розповідає про ті професії, які ви дізналися під час квесту.

VІ. Виконання завдання квесту.  (Картинки тварин із завданнями  прикріплені на дошці.)

V. Звіт команд.

Бесіда про відомі професії.

VI. Підсумок уроку – квесту.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Адмін
Переглядів: 143 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]