[ Викачати з сервера (38.0 Kb) ] | 15.02.2018, 16:11 |
Мета: вчити учнів правильно вимовляти дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу перед глухими, користуватися правилом перевірки написання слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції; розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий запас; виховувати ціннісне ставлення до природи. Обладнання: картинка зими, друковані правила, завдання для груп. Тип уроку: урок-гра. Хід уроку І. Організаційна частина 1. Поділ класу на групи Ігр.-«Науковці», ІІгр.-«Експерти», ІІІгр.- «Практики» ІІ. Повідомлення завдань уроку -Сьогодні у нас незвичайний урок. Справа втому, що мені довелося побачити в інтернеті незвичайного листа-скаргу до науковців, які складали програму і підручники з української мови для 3 класу. «Шановні науковці, до вас звертаються учні 3 класу. Ми писали диктант і замість слів просьба, молотьба, нігті, легкий написали: прозьба, молодьба, ніхті, лехкий і вчителька поставила нам погані оцінки. А ми не згідні, адже у підручнику немає правил про написання таких слів. Просимо виправити вашу помилку. З повагою учні 3 класу.... | |
| |
Переглядів: 343 | Завантажень: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |