[ Викачати з сервера (38.3 Kb) ] | 01.12.2016, 00:00 |
Тема: За добро платять добром. Дивовижні перевтілення. «Кривенька качечка» (українська народна казка) Мета: Вчити учнів виділяти в тексті дійових осіб, давати їм характеристику; спостерігати за структурою та сюжетом казки; формувати навички правильного і свідомого читання; розвивати зв’язне мовлення; виховувати прагнення творити добро. Обладнання: старовинні предмети для прядіння: веретено, починок, кужілочка.
Хід уроку I. Організаційний момент Продзвенів уже дзвінок, починаємо урок. Щоб урок пройшов не марно, треба сісти рівно й гарно. IIМовна розминка Гра «Фотооко» Швидко прочитати слова і якомога більше запам’ятати за певний період часу. Дідусь вода бабуся Ліс дівчинка борщ Дерева гриби Вправа «Очікування» - Що ви очікуєте від уроку? Продовжить вислів: «Цей урок навчить мене….» III актуалізація опорних знань. Створення «асоціативної квітки» IV Перевірка домашнього завдання. Читання складеного плану до казки «Кирило Кожум’яка». V Повідомлення теми і мети уроку. Познайомимося ще з однією чарівною казкою. VI Робота над новим матеріалом. 1. Загадка: Плавала купалась, сухенькою зосталася. (качка) Качки: свійські і дикі відлітають у вирій. 2. Словникова робота. Починок – пряжа намотана на веретено. Кужілочка – частина прядка у вигляді кілка, на який намотують пряжку. Веретенце – ручне знаряддя прядіння. Іва-діва – звертання до дівчини. Полинули –полетіли. Жалували – жаліли. 3. Комбіноване читання казки. 4. Перевірка сприймання - назвіть дійових осіб; - де знайшли качечку? - у кого перетворилась дівчинка? - чи схвалюєте ви вчинок діда й баби? 5. Читання в парах (кожна пара читає певну частину в тексті). Гра «Чомучка» (один одному задають питання по змісту) 6. «Політ фантазій». Придумай слово на кожну літеру і склади зв’язну розповідь. (Робота в парах) К – колись д- дід А – акула і – інколи Ч – човен в- весло Е –екран ч-човен Ч- чарівний н –надійний К – кусати а –акула А – азбука к –кинути 7. Робота на виразністю читання: прочитай слова дівчинки, передаючи її душевний стан. 8. Читання за особами. 9. Фантастичні гіпотези «Що було б, якби дід і баба не спалили б кубельце?» (робота в парах). 10. Вибіркове читання. 11. Трихвилинне есе «Крісло автора» (вільний потік думок по темі). VII. Підсумок уроку - Чи отримали ви те, що очікували на початку уроку?
VIII. Домашнє завдання. Детально переказувати казку.
вчитель: Сафонік Г. В. | |
| |
Переглядів: 431 | Завантажень: 3 | |
Всього коментарів: 0 | |